Skrytá reklama v kontextu současné kultury – Bc. Lukáš Kliment
Bc. Lukáš Kliment
Diplomová práce
Skrytá reklama v kontextu současné kultury
Surreptitious Advertising in the Context of Contemporary Culture
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá typologickým vymezením pojmu skryté reklamy v kontextu současné kultury. Po uvedení do dané problematiky prostřednictvím rozboru obecného pojmu reklamy se zaměřuje na analýzu konkrétních forem a projevů skryté reklamy, přičemž předkládá rovněž platnou právní regulaci, jež se této oblasti týká. V návaznosti na tuto skutečnost práce zmiňuje také kontrolní orgány …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the typological definion of surreptitious advertising in the context of contemporary culture. After introduction of the issue by analyzing the general concept of advertising focuses on the analysis of specific forms and occurrences of surreptitious advertising, and also presents a valid legal regulation, which applies to this area. Building on this fact work refers to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aqoy9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Skrytá reklama - právní a ekonomické aspekty
Jan Statečný -
Skrytá reklama a analýza jejího vlivu na spotřebitele
David ODSTRČIL -
Skrytá reklama u oděvů a textilních doplňků
Lucie Mohelská -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Etická regulace reklamy se zaměřením na děti v České republice a Velké Británii
Dominika Dvořáková