Ing. Tereza Smejkalová

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Cílem bakalářské práce je definice merchandisingu a nákupní atmosféry a poté aplikace teoretických znalostí na konkrétní obchodní jednotku. V teoretické části jsem se zabývala především merchandisingem, nákupní atmosférou, zákazníkem a nákupním chováním spotřebitele. K analýze byla vybrána obchodní jednotka Decathlon v Českých Budějovicích. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu …more
Abstract:
The main aim of this bachelor dissertation is the definition of merchadising and the shopping atmosphere and afterwards the application of the theoretical knowledge to particular business unit. In the theoretical part, I dealt primarily merchandising , shopping atmosphere , customer and consumer shopping behavior. To analysis it was chosen the business unit Decathlon in České Budějovice.The partial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích