Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Ing. Tereza Smejkalová
Ing. Tereza Smejkalová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Cílem bakalářské práce je definice merchandisingu a nákupní atmosféry a poté aplikace teoretických znalostí na konkrétní obchodní jednotku. V teoretické části jsem se zabývala především merchandisingem, nákupní atmosférou, zákazníkem a nákupním chováním spotřebitele. K analýze byla vybrána obchodní jednotka Decathlon v Českých Budějovicích. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu …moreAbstract:
The main aim of this bachelor dissertation is the definition of merchadising and the shopping atmosphere and afterwards the application of the theoretical knowledge to particular business unit. In the theoretical part, I dealt primarily merchandising , shopping atmosphere , customer and consumer shopping behavior. To analysis it was chosen the business unit Decathlon in České Budějovice.The partial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/cr7aq/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMEJKALOVÁ, Tereza. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5xwb2m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Nešpolová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Ludvíčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková