Ing. Tereza Smejkalová

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definice merchandisingu a nákupní atmosféry a poté aplikace teoretických znalostí na konkrétní obchodní jednotku. V teoretické části jsem se zabývala především merchandisingem, nákupní atmosférou, zákazníkem a nákupním chováním spotřebitele. K analýze byla vybrána obchodní jednotka Decathlon v Českých Budějovicích. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu …více
Abstract:
The main aim of this bachelor dissertation is the definition of merchadising and the shopping atmosphere and afterwards the application of the theoretical knowledge to particular business unit. In the theoretical part, I dealt primarily merchandising , shopping atmosphere , customer and consumer shopping behavior. To analysis it was chosen the business unit Decathlon in České Budějovice.The partial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích