Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Ing. Tereza Smejkalová
Ing. Tereza Smejkalová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definice merchandisingu a nákupní atmosféry a poté aplikace teoretických znalostí na konkrétní obchodní jednotku. V teoretické části jsem se zabývala především merchandisingem, nákupní atmosférou, zákazníkem a nákupním chováním spotřebitele. K analýze byla vybrána obchodní jednotka Decathlon v Českých Budějovicích. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu …víceAbstract:
The main aim of this bachelor dissertation is the definition of merchadising and the shopping atmosphere and afterwards the application of the theoretical knowledge to particular business unit. In the theoretical part, I dealt primarily merchandising , shopping atmosphere , customer and consumer shopping behavior. To analysis it was chosen the business unit Decathlon in České Budějovice.The partial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/cr7aq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMEJKALOVÁ, Tereza. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/5xwb2m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Nešpolová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Ludvíčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková