Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi – Kristína Urbanová
Kristína Urbanová
Bachelor's thesis
Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi
Inbound and Outbound Marketing in an Internet Agency for Application in Practice
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá prostredím internetového marketingu, marketingového komunikačného mixu, kde sú popísané komunikačné prostriedky a reklamné nástroje na Internete. V teoretickej časti sú vysvetlené odborné termíny a nástroje týkajúce sa virálneho prostredia, reklamy a komunikačných nástrojov na Internete. V praktickej časti sa bakalárska práca venuje vyobrazeniu a rozdeleniu zákazníkov …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with e-marketing environment, marketing communication mix, where communication means and marketing tools on Internet are described. There are professional terms and tools related to viral environment, marketing and communication on Internet explained in its theoretical part. In its practical part the bachelor thesis deals with representation and distribution of the customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
URBANOVÁ, Kristína. \textit{Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/5xyzd9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Urbanová, Kristína. Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Improving SEO ranking through analysis of current SEO practise.
IHEB BACCOUCHE -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Role SEO v marketingu malých a středních firem
Tereza Mádlová -
SEO Integration into Xperience By Kentico
Michal Adler -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
Optimizing SEO in Modern Web Development: A Comparative Study of JavaScript Frameworks and SPA Crawlability Recommendations
Michaela Lodňanová