Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě – Bc. Lenka Krčilová
Bc. Lenka Krčilová
Diplomová práce
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Educating pupils with autistic spectrum disorders at a regular primary school in comparison with educating pupils with autistic spectrum disorder in a special class
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou edukace žáků s poruchami autistického spektra (PAS). Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Jejím cílem je popsat průběh edukace žáka s PAS integrovaného na běžné základní škole v porovnání s edukací žáka s PAS vzdělávaného ve specializované třídě. Byly stanoveny následující dílčí cíle: 1. Reálný popis vztahových podmínek v integrovaném a specializovaném …víceAbstract:
This thesis is concerned with the problematic of the education of students with autistic spectrum disorder (ASD). It is divided into a theoretical section and a section on empirical research. Its goal is to describe educational methods used on a student with ASD who is integrated into a standard elementary school in comparison with the education of a student with ASD schooled in a special education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Oponent: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRČILOVÁ, Lenka. \textit{Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5y5qua/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Komunikace s žáky s poruchami chování
Václava Adamčíková -
Vnímání klimatu školy: srovnání žáků s LMP a poruchami chování a žáků s LMP bez poruch chování
Hana KOČÍ
Název
Vložil
Vloženo
Práva