Prezentace JMM ve Znojmě ve vztahu k veřejnosti – Bc. Vlastimil Švéda
Bc. Vlastimil Švéda
Diplomová práce
Prezentace JMM ve Znojmě ve vztahu k veřejnosti
Presentation South Moravian Museum in Znojmo in relation to public
Anotace:
Ve své práci se zabývám popisem a významem public relations a jeho následné uplatnění v prezentační činnosti JMM ve Znojmě. V teoretické části popisuji uplatnění PR jako nástroje řízení. Věnuji se i komunikačnímu procesu, který je nedílnou součástí PR a má zásadní význam na rozvoji těchto vztahů. Zabývám se také stanovením cílových skupin, které jsou významné pro dosažení úspěšných aktivit v rámci …víceAbstract:
In my thesis I deal with the description and importance of public relations and their subsequent application in the presentation and promotion activities of the South Moravian Museum in Znojmo. In the theoretical part hereof I describe the application of public relations as a tool of management. Besides, I focus on the communication process which cannot be separated from public relations and plays …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n1b4y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Lenka Mrázová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Muzeologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum vybraných produktů na trhu ve státech Vietnam, Čína a Thaisko a Česká republika pro budoucí rozvoj obchodních vztahů.
Huy Hoang Pham -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Vztahy na pracovišti a jejich vliv na pracovní výkon ve firmě Euronics
Veronika FIALOVÁ -
Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy
Lenka TKADLČÍKOVÁ -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců vybrané společnosti
Dominika Paskerová -
Vztahy s odběrateli vybraného podniku
Jan CHALUPSKÝ -
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček