Projekt zavedení nového produktu cestovního ruchu ve vybraném hotelu – Bc. Ingrida Dunajčíková
Bc. Ingrida Dunajčíková
Diplomová práce
Projekt zavedení nového produktu cestovního ruchu ve vybraném hotelu
A Project of Introducing a New Tourism Product in a Selected Hotel
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie nového produktu cestovného ruchu; flexibilného pobytového balíčku, ktorý vyplní voľné ubytovacie kapacity počas dňou v týždni vo vybranom hoteli a zvýši jeho konkurencieschopnosť na trhu. Teoretická časť tejto diplomovej práce obsahovala pojmy a definície z cestovného ruchu, hotelníctva a marketingového mixu. Praktická časť tejto práce riešila zvolený problém …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a new tourism product; a flexible stay-in package that fills empty accommodation capacity through the week days in selected hotel and increase its competitiveness in the market. The theoretical part of this thesis contains definitions of terms such as tourism, hospitality and marketing mix. The practical part of this work solved the chosen problems using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dunajčíková, Ingrida. Projekt zavedení nového produktu cestovního ruchu ve vybraném hotelu. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU
Paulína Mičová -
Marketingový management v športovom cestovnom ruchu
Lucia Horánska -
Marketingová komunikácia mesta Trenčín so zameraním na cestovný ruch
Kristína Bečárová -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová -
Zážitkový cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje
Anna Česalová -
Rekultivace greyfieldu s využitím pro rekreaci a cestovní ruch
Vlasta Müllerová -
Cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje regionu Javorníky na Šumavě
Patrik Šnejdr