Galerie jako prostor produkce a reprodukce významu – Bc. Aleš Vlček
Bc. Aleš Vlček
Master's thesis
Galerie jako prostor produkce a reprodukce významu
Art Gallery as a Space of Production and Reproduction of Meaning
Abstract:
Diplomová práce je etnografickým výzkumem pojednávajícím o institucionálních procesech alternativní galerie současného umění v prostředí města Brna. Zabývá se tím, jakými procesy utvářejí aktéři konkrétní galerii umění a jakým způsobem vytváří umělecký status galerie. Výzkum se soustředí na dvě témata, která jsou vzájemně provázaná. V prvé řadě jde o prostor samotný, který práce analyzuje ve vztahu …moreAbstract:
This thesis is ethnographic research focused on institutional processes of alternative contemporary art gallery in the environment of the city of Brno. The thesis analyzes which processes the actors use to shape concrete art gallery and how they create the art gallery status. The research focuses on two topics that are interdependent. First it is the space itself that is analyzed in relation to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bbeqk/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2016
- Supervisor: Mgr. Eva Šlesingerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Kateřina Sidiropulu Janků, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Sociology / Sociology
Theses on a related topic
-
Sociální aspekty suburbanizace: případová studie Krásné pole
Daniel PAVELEK -
Proměny sociální a sídelní struktury obyvatelstva východočeské skupiny kultury lužických popelnicových polí
Miroslav Novák -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Proměny obrazu/Obrazy proměn – pracovní listy ke stálé expozici Galerie moderního umění v Hradci Králové
Aneta Patková -
Galerie jako obraz doby Sbírková výstavní činnost Severočeské galerie výtvarného umění v Litoměřicích v 60. 80. letech 20. století
Jana NOVOTNÁ -
Minulost, současnost a budoucnost knihovního fondu Galerie výtvarného umění v Hodoníně
Petra Lacková -
Galerie digitálního umění
Helena Babková -
Analýza projektu Google Art jako svébytného typu virtuální galerie
Jakub Zemánek