Zavádění nového výrobku ve společnosti ADC Blackfire Ent. s.r.o. – Zdeněk Rys
Zdeněk Rys
Bakalářská práce
Zavádění nového výrobku ve společnosti ADC Blackfire Ent. s.r.o.
Implementing new product in ADC Blackfire Ent. Ltd
Anotace:
Ve své práci se věnuji marketingovým procesům v malé firmě. Zaměřuji se zejména na postupy, které předcházejí uvedení nového výrobku na hračkářský trh. Dále se snažím popsat současný stav společnosti ADC Blackfire Ent. pomocí SWOT analýzy a zároveň se snažím najít soubor opatření, která by mohla pomoci vyřešit problémy, které při uvádění výrobků na trh firmu provázejí.Abstract:
In my bachelor work I put brain to marketing processes in small company. I try to focus on procedures, which goes before release new product on the toy market. Then I try to describe actual state of ADC Blackfire Ent. Ltd. through the use of SWAT analyse and I seek for actions, which can help with implementig new products in company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. et Ing. Radim Keřt, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rys, Zdeněk. Zavádění nového výrobku ve společnosti ADC Blackfire Ent. s.r.o.. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa: Veřejná ekonomika