Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Kateřina Holubová
Kateřina Holubová
Bachelor's thesis
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Abstract:
Bakalářská práce pomocí marketingového výzkumu, konkrétně mystery shoppingu, srovnává spokojenost zákazníků mezi vybranými maloobchodními jednotkami. Mystery shopping hodnotí spokojenost zákazníků na základě utajeného nákupu, který je usměrňován přesně stanoveným a daným scénářem, od kterého se nelze odchýlit. Mystery shopper neboli člověk vydávající se za fiktivního zákazníka, musí dodržovat postupy …moreAbstract:
The Bachelor thesis uses marketing research, specifically mystery shopping, to compare customer satisfaction among selected retail units. Mystery shopping assesses customer satisfaction based on an undercover purchase that is channelled through a precisely defined and given scenario that cannot be deviated from. A mystery shopper, or person posing as a fictitious customer, must adhere to the procedures …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/oixem/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Ardolfová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLUBOVÁ, Kateřina. \textit{Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2022. Available from: https://theses.cz/id/5yrunh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketingové aktivity maloobchodní jednotky "PAPÍRNICTVÍ"
Tomáš Sacher -
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
David VONDRYSKA -
Analýza marketingového mixu maloobchodní jednotky na trhu módy
Štěpánka Pavlíková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kamila Pavlíčková -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova -
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Klára TALÍŘOVÁ