Kateřina Holubová

Bachelor's thesis

Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách

Abstract:
Bakalářská práce pomocí marketingového výzkumu, konkrétně mystery shoppingu, srovnává spokojenost zákazníků mezi vybranými maloobchodními jednotkami. Mystery shopping hodnotí spokojenost zákazníků na základě utajeného nákupu, který je usměrňován přesně stanoveným a daným scénářem, od kterého se nelze odchýlit. Mystery shopper neboli člověk vydávající se za fiktivního zákazníka, musí dodržovat postupy …more
Abstract:
The Bachelor thesis uses marketing research, specifically mystery shopping, to compare customer satisfaction among selected retail units. Mystery shopping assesses customer satisfaction based on an undercover purchase that is channelled through a precisely defined and given scenario that cannot be deviated from. A mystery shopper, or person posing as a fictitious customer, must adhere to the procedures …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zuzana Ardolfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích