Error Analysis of Grammatical Cohesive Devices in Selected Texts of Secondary School Students – Mgr. Petra Chaloupková
Mgr. Petra Chaloupková
Diplomová práce
Error Analysis of Grammatical Cohesive Devices in Selected Texts of Secondary School Students
Error Analysis of Grammatical Cohesive Devices in Selected Texts of Secondary School Students
Anotace:
Tato práce se soustředí na užití gramatických kohezních prostředků ve vybraných textech žáků střední školy. Tyto texty zahrnují dva žánry – vypravování a email. Teoretická část práce především definuje koncept koheze a představuje detailní přehled gramatických kohezních prostředků. Praktická část se zabývá typy a četností chyb v gramatických kohezních prostředcích a jejich porovnání z hlediska obou …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of grammatical cohesive devices in selected texts of upper secondary school students. The texts are of two genres – narratives and emails. The theoretical part defines the concept of cohesion and provides a thorough overview of the selected grammatical cohesive devices. The practical part deals with the types and frequency of errors in grammatical cohesive devices and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v1q0j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák -
Attribution Theory in the Context of a Czech Upper Secondary School
Lenka Kolajtová -
Upper-Secondary School Grammar Instruction in the Czech Republic and Italy; a comparative study
Tereza Janáková -
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová