Nové tendence v chování spotřebitele při nákupu potravin – Eva Radoušová
Eva Radoušová
Master's thesis
Nové tendence v chování spotřebitele při nákupu potravin
New trends in consumer behavior when purchasing food
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tendencemi v chování spotřebitele při nákupu potravin. Pro účely zpracování této diplomové práce jsou jako skupina spotřebitelů zvoleni studenti vysokých škol ze Středočeského kraje. Teoretická část práce obsahuje poznatky související s nákupním chováním spotřebitelů při nákupu potravin a vlivy působící na toto chování. V analytické části práce jsou analyzovány nákupní zvyklosti …moreAbstract:
This master thesis deals with consumer behavior when purchasing food. For the purpose of this thesis students from the Central Bohemia Region are chosen as a selected group of consumers.The theoretical part sums up the knowledge related to the shopping behavior of consumers when buying food and influences on this behavior. The second part analyzes the shopping habits of the selected group of consumers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RADOUŠOVÁ, Eva. \textit{Nové tendence v chování spotřebitele při nákupu potravin}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5z36t8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Customer motivations in the purchase of organic food
Tamara Savelyeva -
Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana
Abdul Rahman Ghartey -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Role mobilních aplikací ve výživě a chování spotřebitelů při nákupu potravin
Hana Didíková -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Karolína Kučerová -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights