Nové tendence v chování spotřebitele při nákupu potravin – Eva Radoušová
Eva Radoušová
Diplomová práce
Nové tendence v chování spotřebitele při nákupu potravin
New trends in consumer behavior when purchasing food
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tendencemi v chování spotřebitele při nákupu potravin. Pro účely zpracování této diplomové práce jsou jako skupina spotřebitelů zvoleni studenti vysokých škol ze Středočeského kraje. Teoretická část práce obsahuje poznatky související s nákupním chováním spotřebitelů při nákupu potravin a vlivy působící na toto chování. V analytické části práce jsou analyzovány nákupní zvyklosti …víceAbstract:
This master thesis deals with consumer behavior when purchasing food. For the purpose of this thesis students from the Central Bohemia Region are chosen as a selected group of consumers.The theoretical part sums up the knowledge related to the shopping behavior of consumers when buying food and influences on this behavior. The second part analyzes the shopping habits of the selected group of consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Customer motivations in the purchase of organic food
Tamara Savelyeva -
Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana
Abdul Rahman Ghartey -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Role mobilních aplikací ve výživě a chování spotřebitelů při nákupu potravin
Hana Didíková -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Karolína Kučerová -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková
Název
Vložil
Vloženo
Práva