Návrh procesu HelpDesk a jeho implementace – Ing. Stanislav Novotný
Ing. Stanislav Novotný
Diplomová práce
Návrh procesu HelpDesk a jeho implementace
Design an Implementation of HelpDesk Process
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací procesů helpdesk v prostředí finanční instituce, v našem případě banky. Velký důraz je kladen především na popis a analýzu stávajících procesů a jejich vazeb. Je zde zdůrazněna existence metodologií a doporučení pro analýzu, tvorbu a implementaci procesů včetně základů projektového řízení. Výsledkem se stává návrh uceleného řešení nejen pro procesy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ei8pd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Václav Šebek, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Informační technologie a management
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíl mezi ITIL v3 a ITIL 4
Pavlína Pecinová -
Adaptation of ITIL for Smart City implementation
Františka Romanovská -
Aplikace ITIL na servisní projekty v IT
Monika Tupá -
Analýza a dokumentace procesů provozu služeb v IT organizaci podle ITIL
Tomáš Dedrle -
Optimalizace řešení problémů podle metodiky ITIL a její implementace v praxi
Bohdan Cvejn -
Integrace agilních a DevOps přístupů do ITIL
Karel Slatinský -
Rozvoj firemní strategie, analýza procesů a nasazení standardu ITIL v IT firmě
Boris Valo -
ITIL Methodology and its implementation (Metodika ITIL a její zavedení do praxe)
Natália Homolová