Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích – Bc. Gabriela Mezníková
Bc. Gabriela Mezníková
Bakalářská práce
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Teacher-student relationship in stories narrated by students
Anotace:
Práce se zabývá vnímáním silných zážitků studentů s učitelem ze základní či střední školy, který vyučoval stejný předmět, jako student učitelství. Cílem práce je popsat a interpretovat vnímání těchto zážitků a nalézt v nich určité vztahy mezi žáky a učiteli. Dále také společné znaky typů učitelů, preferencí učitelových osobnostních vlastností, preferencí vyučovacího stylu a jiných jevů. Práce má teoretickou …víceAbstract:
The thesis deals with the perception of strong experiences of students with a primary or secondary school teacher who taught the same subject as the student currently studying. The thesis aims to describe and interpret the perception of these experiences and to find certain relationships between students and teachers. Furthermore, common features of teacher types, teacher personality preferences, teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/klzhy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2020
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Pravidla komunikace ve školní třídě
Kateřina HILGERTOVÁ -
Vliv počítačové komunikace na sociální komunikaci ve třídě
Veronika Miturová -
Komunikace mezi učitelem a žáky ve třídě uspořádané do tvaru písmene U
Lucie Salová -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Iva Ulichová -
Nenásilná komunikace ve výuce ČJ v 9. ročníku
Tereza Holzerová