Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích – Bc. Gabriela Mezníková
Bc. Gabriela Mezníková
Bachelor's thesis
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Teacher-student relationship in stories narrated by students
Abstract:
Práce se zabývá vnímáním silných zážitků studentů s učitelem ze základní či střední školy, který vyučoval stejný předmět, jako student učitelství. Cílem práce je popsat a interpretovat vnímání těchto zážitků a nalézt v nich určité vztahy mezi žáky a učiteli. Dále také společné znaky typů učitelů, preferencí učitelových osobnostních vlastností, preferencí vyučovacího stylu a jiných jevů. Práce má teoretickou …moreAbstract:
The thesis deals with the perception of strong experiences of students with a primary or secondary school teacher who taught the same subject as the student currently studying. The thesis aims to describe and interpret the perception of these experiences and to find certain relationships between students and teachers. Furthermore, common features of teacher types, teacher personality preferences, teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/klzhy/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2020
- Supervisor: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Pravidla komunikace ve školní třídě
Kateřina HILGERTOVÁ -
Vliv počítačové komunikace na sociální komunikaci ve třídě
Veronika Miturová -
Komunikace mezi učitelem a žáky ve třídě uspořádané do tvaru písmene U
Lucie Salová -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Iva Ulichová -
Nenásilná komunikace ve výuce ČJ v 9. ročníku
Tereza Holzerová