Bc. Jiří März

Bachelor's thesis

Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti

Analysis of marketing activities of the selected company
Anotácia:
Tato závěrečná práce se zabývá analýzou marketingových aktivit ve vybrané firmě. Cílem studie je zhodnotit účinnost marketingových strategií a jejich vliv na zákazníky. V průběhu zpracování bakalářské práce byly využity vědecké metody jako například deskripce, analýza, syntéza, PESTEL analýza, Porterova analýza a SWOT analýza, indukce a dedukce. Výsledky poskytují důležité informace pro optimalizaci …viac
Abstract:
This thesis deals with the analysis of marketing activities in a selected company. The aim of the study is to evaluate the effectiveness of marketing strategies and their impact on customers. In the course of scientific methods such as description, analysis, synthesis, PESTEL analysis, Porter analysis and SWOT analysis, induction and deduction. Results provide important information for the optimization …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/vx8b8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
  • Vedúci: Ing. Martin Pop, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Kocourek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing