Digitalizace módních časopisů se zaměřením na českou mutaci Elle – Kateřina Dibitanzlová
Kateřina Dibitanzlová
Bakalářská práce
Digitalizace módních časopisů se zaměřením na českou mutaci Elle
Digitalization of fashion magazines with a focus on the Czech mutation of Elle
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje adaptaci tradičních módních časopisů na svět internetu. V důsledku digitalizace totiž dochází k přirozenému přesunu jejich aktivity také do online prostředí, což zapříčiňuje změny v komunikačních vzorcích i obsahu, jenž produkují. Ten je následně dopravován k cílové skupině pomocí různorodých komunikačních prostředků, jejichž specifika se mezi sebou liší. Cílem práce …víceAbstract:
This bachelor's thesis is dedicated to the adaptation of traditional fashion magazines into the online world. As a result of digitalization, there is a natural shift in their activities towards online environments, which causes changes in the communication patterns and the content they produce. This content is subsequently delivered to the target audience through various digital communication channels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Jaroslav Pružinec, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané prostředky podporující propagaci na současné scéně české populární hudby
Martin Hlavica -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Memy a transformace vyprávění v digitální kultuře
Veronika Dostálová -
Digital versus traditional marketing for perfume products
Saule Turgambayeva -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Teaching English in the Online Environment to Students with Dyslexia
Jozef Andraš -
Vector of information: Theoretical concept and its use to mitigate the negative impact of filter bubbles in spreading disinformation in the online environment
Petr Ulrich -
Social Media Marketing - možnosti a dopady sociálních sítí
Jana Školudová
Název
Vložil
Vloženo
Práva