Marketing kulturních organizací a institucí – Bc. Ludmila Lacinová
Bc. Ludmila Lacinová
Diplomová práce
Marketing kulturních organizací a institucí
Marketing of Cultural Organizations and Institutions
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu kulturních organizací a institucí s důrazem na galerie zabývající se prezentací architektury. Klade si za cíl zhodnotit trendy a změny ve fungování současných galerijních institucí a jejich následné využití v marketingové praxi. První část práce se věnuje pohledu na masovou kulturu optikou frankfurtské školy a srovnává ji se současnými názory. Dále …víceAbstract:
The thesis deals with the marketing of cultural organizations and institutions, emphasising galleries presenting architecture. It endeavours to assess trends and changes in the running current gallery institutions and their subsequent use in marketing practise. The first part of the thesis is dedicated to mass culture from the Frankfurt School perspective and compares it with contemporary beliefs. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nivx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
A conceptual analysis of the potential use cases of blockchain and NFT technology for cultural heritage museum institutions to present their collections, support preservation efforts and engage visitors - a Non-Fungible Castle case study
William Doehring -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
T: Galerie Fotografic
Jan Dytrych -
Galerie Ve věži a kulturní život v Mělníku od druhé poloviny 20. stol. po současnost
Dagmar Voráčková -
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková -
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
Michaela Kabrdová -
Galerie Na Hradě - analýza instituce a strategie budoucí činnosti
Kateřina Slezáková