Bc. Ludmila Lacinová

Diplomová práce

Marketing kulturních organizací a institucí

Marketing of Cultural Organizations and Institutions
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu kulturních organizací a institucí s důrazem na galerie zabývající se prezentací architektury. Klade si za cíl zhodnotit trendy a změny ve fungování současných galerijních institucí a jejich následné využití v marketingové praxi. První část práce se věnuje pohledu na masovou kulturu optikou frankfurtské školy a srovnává ji se současnými názory. Dále …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing of cultural organizations and institutions, emphasising galleries presenting architecture. It endeavours to assess trends and changes in the running current gallery institutions and their subsequent use in marketing practise. The first part of the thesis is dedicated to mass culture from the Frankfurt School perspective and compares it with contemporary beliefs. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: MSc Mirela Moldoveanu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní