Kristýna Boková

Bachelor's thesis

Marketing, luxus a Unique Fashion Week

Marketing, Luxury and Unique Fashion Week
Abstract:
Předmětem bakalářské práce ,,Marketing, luxus a Unique Fashion Week (s důrazem na strategii komunikace) je analýza a charakteristika specifik marketingového mixu luxusu a na základě výzkumné sondy na konkrétní akci Unique Fashion Week ukázat to, jak je luxus vnímán. V první části se věnuji teoretickému zakotvení marketingového mixu luxusních produktů tzn. 4 P (produkt, cena, místo a propagace). Aplikační …more
Abstract:
The subject of this thesis,, Marketing, Luxury and Unique Fashion Week (with emphasis on the communication strategy is to analyze the characteristics and specifics of the marketing mix of luxury and based on the research probe to a specific event Unique Fashion Week show how it is perceived luxuries. The first part is devoted to theoretical embedding marketing mix of luxury products ie. 4 P's (product …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2015
  • Supervisor: Jana Boučková
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57603