Kristýna Boková
Bachelor's thesis
Marketing, luxus a Unique Fashion Week
Marketing, Luxury and Unique Fashion Week
Abstract:
Předmětem bakalářské práce ,,Marketing, luxus a Unique Fashion Week (s důrazem na strategii komunikace) je analýza a charakteristika specifik marketingového mixu luxusu a na základě výzkumné sondy na konkrétní akci Unique Fashion Week ukázat to, jak je luxus vnímán. V první části se věnuji teoretickému zakotvení marketingového mixu luxusních produktů tzn. 4 P (produkt, cena, místo a propagace). Aplikační …moreAbstract:
The subject of this thesis,, Marketing, Luxury and Unique Fashion Week (with emphasis on the communication strategy is to analyze the characteristics and specifics of the marketing mix of luxury and based on the research probe to a specific event Unique Fashion Week show how it is perceived luxuries. The first part is devoted to theoretical embedding marketing mix of luxury products ie. 4 P's (product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57603
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Jitka Černá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57603
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová