Jana Tomanová
Bakalářská práce
Vstup firmy na zahraniční trh
The entry of the company to the foreign market
Anotace:
Bakalářská práce "Vstup firmy na zahraniční trh" pojednává o problematice expanze vybrané firmy na nový zahraniční trh. Cílem práce je na základě analýzy nového zahraničního trhu doporučit či nedoporučit vstup firmě na zahraniční trh. V dílčí teoretické části jsou popsána možná teoretická východiska vstupu firmy na nový zahraniční trh. Praktická část se zabývá charakteristikou vybrané společnosti, …víceAbstract:
A bachelor thesis "The entry of the company to the foreign market" deals with issues of expansion of the company to a selected new foreign market. The aim of the bachelor thesis is an analysis of new foreign market and whether to recommend the company or not to enter it. In a theoretical part, there are described possible theoretical forms of entrance to the foreign market. The practical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomanová, Jana. Vstup firmy na zahraniční trh. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
Miloslav Pavelka -
Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
Pavel Onderka -
Formy vstupu průmyslových firem na zahraniční trhy
Radovan Kadula -
Formy vstupu firiem na zahraničné trhy
Dominika Tichá -
Okolnosti vstupu vybrané firmy na zahraniční trh z pohledu logistiky
Martin Tůma -
Formy vstupu na zahraniční trh
Zdeněk PILECKÝ -
Analýza marketingové strategie vybraných rakouských firem při vstupu na český trh
Eva Skalická
Název
Vložil
Vloženo
Práva