Rozdíly v tělesném sebehodnocení žáků středních škol ve vztahu k pohybové aktivnosti – Ing. Marek Svoboda
Ing. Marek Svoboda
Bakalářská práce
Rozdíly v tělesném sebehodnocení žáků středních škol ve vztahu k pohybové aktivnosti
Differences of High-school Students' Physical Self-perception in Relation to Physical Activities
Anotace:
Tato práce se věnuje tělesnému sebepojetí a sehohodnocení žáků střední školy a jeho sou-vislosti s pohybovou aktivností. Hlavním cílem je postihnout a popsat nejdůležitější cha-rakteristiky a interakce tělesného sebehodnocení a pohybové aktivnosti žáků střední školy.Abstract:
This thesis deals with physical self-perception and self-evaluation of High-school students and their relation with physical activities. The main aim is to describe and analyze the most important charakteristics and interaction of the high-school students physical self-evaluation and physical activities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODA, Marek. \textit{Rozdíly v tělesném sebehodnocení žáků středních škol ve vztahu k pohybové aktivnosti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/601zu4/.
Jak správně citovat práci
Svoboda, Marek. Rozdíly v tělesném sebehodnocení žáků středních škol ve vztahu k pohybové aktivnosti. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Komparace sebehodnocení pohybové gramotnosti, zdatnosti a vědomostí o PA u adolescentů
Markéta ČERNÁ -
Motivace k pohybovým aktivitám, sebehodnocení pohybové gramotnosti a úroveň pohybových kompetencí u dětí staršího školního věku
Jan HEGER -
Sebehodnocení pohybové gramotnosti a realizovaná pohybová aktivita u žáků Gymnázia J. A. K. Uherský Brod
Martin SMETANA -
Sebehodnocení pohybové gramotnosti a realizovaná pohybová aktivita u žáků gymnázia Havířov- Podlesí
Jiří JAVŮREK -
Vliv intervence tanečně-pohybové terapie na tělesné sebepojetí zúčastněných žen
Anna BROŽOVÁ -
Sebehodnocení pohybové gramotnosti a vlastní efektivity u žáků Gymnázia Olomouc, Čajkovského
Sára PILÍŠKOVÁ -
Sebehodnocení pohybové gramotnosti a motivace k pohybovým aktivitám u žáků základní školy
Monika HANIČINCOVÁ -
HODNOCENÍ POHYBOVÉ GRAMOTNOSTI A SEBEHODNOCENÍ POHYBOVÉ GRAMOTNOSTI U ŽÁKŮ STŘEDNÍ PEDAGOGICKÉ ŠKOLY V BOSKOVICÍCH
Michaela BROŽOVIČOVÁ