Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt – Bc. Václav Kraus
Bc. Václav Kraus
Bakalářská práce
Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt
Marketing Communication Campaign of a Chosen Product
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout vhodnou marketingovou komunikační kampaň na vybraný produkt za využití optimálních nástrojů marketingového mixu. V teoretické části jsem vysvětlil základní pojmy, které se váží k danému tématu. V aplikační části jsem se zaměřil na charakteristiku vybrané společnosti a její služby. Vypracoval jsem SWOT analýzu firmy, marketingový průzkum formou dotazníku a kvalitativního …víceAbstract:
The aim of my bachelor's thesis was to propose a suitable marketing campaign for a selected product with the use of optimal marketing mix tools. I explained the basic terms pertinent to the given topic in the theoretical part. In the application part, I focused on the characteristics of the selected company and its services. I performed the SWOT analysis of the company, a marketing survey in the form …víceKlíčová slova
Podstata podnikání marketing marketingový proces marketingový výzkum marketingová analýza SWOT analýza marketingový mix marketingová komunikace nové marketingové trendy event marketing. Substance of business marketing process marketing research marketing analysis SWOT analysis marketing mix marketing communication new marketing trends event marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t3uyw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Yimin Lu -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Tomáš Filip -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách
Calin Panfili -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva