Bc. Václav Kraus

Bachelor's thesis

Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt

Marketing Communication Campaign of a Chosen Product
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout vhodnou marketingovou komunikační kampaň na vybraný produkt za využití optimálních nástrojů marketingového mixu. V teoretické části jsem vysvětlil základní pojmy, které se váží k danému tématu. V aplikační části jsem se zaměřil na charakteristiku vybrané společnosti a její služby. Vypracoval jsem SWOT analýzu firmy, marketingový průzkum formou dotazníku a kvalitativního …more
Abstract:
The aim of my bachelor's thesis was to propose a suitable marketing campaign for a selected product with the use of optimal marketing mix tools. I explained the basic terms pertinent to the given topic in the theoretical part. In the application part, I focused on the characteristics of the selected company and its services. I performed the SWOT analysis of the company, a marketing survey in the form …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní