Návrh marketingového plánu pro začínající svatební agenturu – Lucie Pabiánová
Lucie Pabiánová
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu pro začínající svatební agenturu
The proposal of a marketing plan for a wedding agency start-up
Anotácia:
Tato práce se věnuje problematice marketingového plánování. Cílem práce je připravit se na zahájení činnosti nově vznikajícího projektu svatební agentury. První kapitoly jsou literární rešerší související odborné literatury, a vhodným způsobem popisují dílčí části marketingového plánu, včetně rozličných vědeckých metod, zejména analytických, které jsou při marketingovém plánování používány. Důraz je …viacAbstract:
This thesis deals with the topic of marketing planning. The aim of the thesis is to get ready for the launch of business of a wedding agency as a newly emerging project. The first chapters are a review of related professional literary sources, and they describe in a suitable manner the individual parts of a marketing plan, including various scientific methods, especially analytical, which are commonly …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82546
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedúci: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Valeriya Alferova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82546
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská