Bc. Adam Zubík

Master's thesis

Marketingový mix ve službách

Marketing mix in the services
Abstract:
Cílem diplomové práce je posouzení jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb vybrané společnosti a zároveň formulace návrhů pro zlepšení. První část práce se zaměřuje na vymezení jednotlivých prvků marketingového mixu z teoretického hlediska. V další části práce je představena samotná společnost. V praktické časti je vykonáno několik výzkumů, jednak pro zhodnocení využívání nástrojů marketingového …more
Abstract:
The primary goal of the thesis is to evaluate the particular tools of the marketing mix of services of the selected company and also outline any suggestions for improvement. The first part of the thesis focuses on defining those particular elements of the marketing mix from a theoretical perspective which is then followed by a brief introduction of the company. The practical part is the subject of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné