Vývoj hudební publicistiky v českých zemích od 60. let 20. století do současnosti – Veronika Ábelová
Veronika Ábelová
Bakalářská práce
Vývoj hudební publicistiky v českých zemích od 60. let 20. století do současnosti
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj hudební publicistiky v českých zemích od 60. let 20. století do současnosti. Cílem práce bylo analyzovat a vyhodnotit aktuální názory respondentů i odborníků na situaci v hudební publicistice a zjistit jejich názory na tištěná a internetová média zaměřená na hudbu. Teoretická část bakalářské práce popisuje proměny hudební publicisticky v českých zemích v období …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the development of music journalism in the Czech lands from the 1960s to the present day. The aim of the thesis was to analyse and evaluate the opinions of the respondents on the situation in music journalism in the period under study and to find out the opinions of the respondents on print and internet music media. The theoretical part of the bachelor thesis describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/np2ow/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Helena Havlíková
- Oponent: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Komunikační studia / Komunikační studia
Práce na příbuzné téma
-
Hudební publicistika v době zahájení provozu Národního divadla
Filip HEGR -
K formativním funkcím hudební publicistiky v období Československé republiky (1918 - 1938)
Michaela VANĚČKOVÁ -
Časopis Rock&Pop na pozadi současné české hudební publicistiky
Vladimíra Ježková -
Transformace hudebních časopisů s nástupem digitálních platforem
Denisa Budajová -
Komparace jazykové stylizace elektronických a tištěných hudebních magazínů
Aneta POKORNÁ -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Media as enterprise
Kuralay Tussupova -
Media is message – (M. McLuhan)
Darya Shiryakova