Postoje a přístupy kolektivu třídy k individuálně integrovanému žákovi se speciálními vzdělávacími potřebami – Lucie LOKAJOVÁ
Lucie LOKAJOVÁ
Master's thesis
Postoje a přístupy kolektivu třídy k individuálně integrovanému žákovi se speciálními vzdělávacími potřebami
Attitudes and approaches of class collective to individually integrated student with special educational needs
Anotácia:
Tato práce řeší postoje a přístupy třídy k individuální integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části popisuji formy, modely a stupně integrace, inkluze. Zabývám se individuálním vzdělávacím plánem a jeho tvorbou. Teoretická část se soustředí na žáky se sluchovým a tělesným postižením, na klasifikaci těchto postižení a vhodné pomůcky pro tyto žáky. V neposlední řadě také …viacAbstract:
This thesisis concerned with the attitudes and approaches of class to individual integration of pupils with special educational needs. In the theoretical part I describe forms, models and degree of integration and inclusion. I deal with individual education plan and its creating. The theoretical part focuses on pupils with hearing and physical disabilities, on the classification of these handicaps …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zverejniť od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOKAJOVÁ, Lucie. \textit{Postoje a přístupy kolektivu třídy k individuálně integrovanému žákovi se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogical Faculty. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/60dh6n/.
Jak správně citovat práci
LOKAJOVÁ, Lucie. Postoje a přístupy kolektivu třídy k individuálně integrovanému žákovi se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Individuálně vzdělávací plán ve výchovně vzdělávacím procesu žáků mladšího školního věku s diagnózou ADHD
Blanka Dobešová -
Individuálně vzdělávací plán ve výchovně vzdělávacím procesu žáků mladšího školního věku s diagnózou ADHD
Renata Kučabová -
Individuálně vzdělávací plán ve výchovně vzdělávacím procesu žáků mladšího školního věku s diagnózou ADHD
Dana Zábranská -
Individuálně vzdělávací plán ve výchovně vzdělávacím procesu žáků mladšího školního věku s diagnózou ADHD
Lukáš Slavík -
Specifika výuky prvouky u žáků se sluchovým postižením na základní škole pro sluchově postižené
Barbora Slunečková -
Šikana sluchově postižených dětí ve školách pro sluchově postižené
Eva Kučerová -
Integrace tělesně postižených do hodin tělesné výchovy
Eva Mrkvičková -
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do školní tělesné výchovy na Šumpersku
Šárka KYLAROVÁ