Promoční spirála v ČR aneb existuje cesta ven? – Marek Trubák
Marek Trubák
Master's thesis
Promoční spirála v ČR aneb existuje cesta ven?
Discounting spiral in the Czech Republic - Is there a way out?
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá hledáním cesty ze slevové spirály, ve které se ocitají české maloobchodní řetězce. Hlavním cílem je pak prokázat, že i s menším počtem slev mohou tito hráči dosáhnout vyšších zisků. Za tímto účelem byl vytvořen model založený na aktuálních a velmi podrobných maloobchodních datech poskytnutých společností AC Nielsen. Nejdůležitější výsledky tohoto výzkumu pak ukazují, že pro …viacAbstract:
The thesis focuses on finding the way out of the discounting spiral that Czech retailers engage in. The main goal of the work is to prove that even with fewer discounts retailers can earn higher profits. For this purpose, a model based on current and very detailed data provided by AC Nielsen company was created. The key findings show that for 17 % of discounted products it would be more beneficial …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2019
- Vedúci: Petr Špecián
- Oponent: Božena Kadeřábková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Práce na příbuzné téma
-
Využití cenové elasticity poptávky při prodeji piva
Miroslav Adamec -
The key challenges of Environmental Taxes for a greener and more progressive economy: the case of Plastic Packaging Taxes arising in the European Union
Milton LUPCHINSKI -
Cenová elasticita poptávky po mimořádných výbavách ve společnosti Škoda Auto a.s.
Gaiaz Mukhadzhinov -
Cenová elasticita funkce poptávky konkrétního produktu
Monika Holmanová -
Cenová elasticita poptávky a akční slevy
Jaroslav Zeman -
Cenová elasticita poptávky v odvětví hudebních nahrávek
Ondřej Havelka -
Cenová elasticita poptávky a její dopady na tvorbu cen
Miloslav Mašín -
Cenová elasticita poptávky po zlatě na evropském trhu a její determinanty
Vojtěch Černohorský