Marek Trubák

Master's thesis

Promoční spirála v ČR aneb existuje cesta ven?

Discounting spiral in the Czech Republic - Is there a way out?
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá hledáním cesty ze slevové spirály, ve které se ocitají české maloobchodní řetězce. Hlavním cílem je pak prokázat, že i s menším počtem slev mohou tito hráči dosáhnout vyšších zisků. Za tímto účelem byl vytvořen model založený na aktuálních a velmi podrobných maloobchodních datech poskytnutých společností AC Nielsen. Nejdůležitější výsledky tohoto výzkumu pak ukazují, že pro …viac
Abstract:
The thesis focuses on finding the way out of the discounting spiral that Czech retailers engage in. The main goal of the work is to prove that even with fewer discounts retailers can earn higher profits. For this purpose, a model based on current and very detailed data provided by AC Nielsen company was created. The key findings show that for 17 % of discounted products it would be more beneficial …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2019
  • Vedúci: Petr Špecián
  • Oponent: Božena Kadeřábková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78283