Ing. Aneta Balurovová

Bakalářská práce

Analýza manipulativní televizní reklamy

Manipulaltive television advertising analysis
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu manipulativní televizní reklamy v České republice, konkrétněji na televizní reklamu na potravinové produkty pro děti. Hlavní náplní práce je definice a rozbor ovlivňovacích, přesvědčovacích a manipulativních metod televizní reklamy. V aplikační rovině rozebíráme jak četnost vysílání, tak i oblibu reklamních televizních spotů na potravinové produkty pro děti. …více
Abstract:
In bachelor thesis I am going to focus on manipulative television advertising analysis in the Czech Republic, especially on food television advertising for children. The main filling point of this bachelor thesis is going to be a definition and analysis of affecting, persuasive and manipulative methods of television advertising. In application part frequency of broadcasting and vogue of chosen food …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Markéta Jansová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní