Sprachwissenschaftliche Erforschung der Werbesprache, mit Berücksichtigung der Anglizismen – Bc. Veronika Bednářová
Bc. Veronika Bednářová
Diplomová práce
Sprachwissenschaftliche Erforschung der Werbesprache, mit Berücksichtigung der Anglizismen
Linguistic investigation of the advertisement with regard to anglicisms
Abstract:
The purpose of my thesis is to analyse the language of advertisement with regard to foreign words. At first I focus on the definition of advertisement, the history of advertisement, means of advertisement and on the methods of analysis. At the end I focus on the stylistic.Abstract:
Ve své magisterské práci se zabývám jazykem reklamy a funkcí cizích slov. Nejprve se zaměřuji na pojem "reklama", historii reklamy, rozličné prostředky reklamy a na metody analýzy. Poté se věnuji stylistice, stylistickým prvkům na všech úrovních jazykového systému.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xxz7d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
Eva Šlesingrová -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
Pronunciation of Anglicisms in Czech Commercials
David HORVÁTH -
Anglicisms in print advertising
Eva MATUŠKOVÁ