Bc. Veronika Bednářová

Diplomová práce

Sprachwissenschaftliche Erforschung der Werbesprache, mit Berücksichtigung der Anglizismen

Linguistic investigation of the advertisement with regard to anglicisms
Abstract:
The purpose of my thesis is to analyse the language of advertisement with regard to foreign words. At first I focus on the definition of advertisement, the history of advertisement, means of advertisement and on the methods of analysis. At the end I focus on the stylistic.
Abstract:
Ve své magisterské práci se zabývám jazykem reklamy a funkcí cizích slov. Nejprve se zaměřuji na pojem "reklama", historii reklamy, rozličné prostředky reklamy a na metody analýzy. Poté se věnuji stylistice, stylistickým prvkům na všech úrovních jazykového systému.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura