Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu nebo firmy – Bc. Anna Hrachovcová
Bc. Anna Hrachovcová
Bachelor's thesis
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu nebo firmy
Proposal and the evaluation marketing campaign selected product or firms
Abstract:
Tématem bakalářské práce je návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybrané firmy. Pro řešení a výzkum byl zvolen podnikatelský subjekt cukrárna - pekárna PECU Stáňa s. r. o., který je rodinným podnikem na trhu od roku 1991. V obecné části jsou vymezena teoretická východiska práce, potřebná k porozumění dané problematiky. Pozornost je věnována podstatě marketingu a jeho jednotlivým částem. V aplikační …moreAbstract:
The topic of this thesis is the proposal and the evaluation of the marketing campaign of a selected company. The company selected for this thesis is a sweet shop cum bakery PECU Stáňa s. r. o., which has been on the market as a family business since 1991. The theoretical part is dedicated to the didactic background of the thesis, necessary to understand the topic. Attention is also paid to marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wijf6/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová -
Inovace podpory prodeje u vybraného mobilního operátora ČR
Veronika Volfová -
Inventář fondu K 2 Dělpe – Dělnická pekárna a cukrárna, z. s. s r. o., Brno v Archivu města Brna.
Ludmila Horáková -
A Marketing Mix of a Selected Company
Jiří Boček -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová