AUTORSKÁ ODĚVNÍ TVORBA NA ČESKÉM TRHU – Barbora Hinková
Barbora Hinková
Diplomová práce
AUTORSKÁ ODĚVNÍ TVORBA NA ČESKÉM TRHU
Fashion designers on the Czech market
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o české módní scéně. K pochopení celého trhu je nastíněn samotný vývoj módy. Práce se zabývá marketingem módních značek a je zaměřena především na marketing českých autorských značek nabízejících módu pro ženy. Česká módní scéna je zde podrobně rozebrána a je poukázáno na její slabiny, které je potřeba vylepšit. V souvislosti se zjištěnými skutečnostmi je zde nastíněno …víceAbstract:
This Master's Thesis deals with the Czech fashion scene. Development of fashion is outlined in the introduction. It should help to understand the whole market. The work deals with marketing of fashion brands and focuses primarily on marketing Czech fashion brands offering fashions for women. Czech fashion scene is analyzed in detail and pointed out the weaknesses that need to be improved. In connection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Klára Haunerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva
Ivona Bobková -
Využití marketingových nástrojů ve firmě Uni Roll Czech s.r.o.
Kateřina Špičková -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík