Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů – Bc. Veronika Jaroščáková
Bc. Veronika Jaroščáková
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů
Children with Visual Impairment and Their Inclusive Education as Viewed by Teachers
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vy-mezuje pojmy, jako jsou zrakové postižení a jejich klasifikace či možnosti kompenzace zrakové vady. Dále se zabývá inkluzivním vzděláváním jako takovým. V poslední kapitole se věnuje osobě učitele působícího v pedagogickém procesu …viacAbstract:
This thesis focuses on inclusive education of visually impaired students as viewed by tea-chers. It consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with con-cepts such as impaired sight and its forms and possible ways of compensating for particular sight problems. It also explores inclusive education as such. The last chapter deals with teachers educating someone who is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jaroščáková, Veronika. Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Pohled učitelů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných ZŠ
Michaela Kročilová -
Pohled učitele na zařazení dvouletého dítěte do předškolní instituce
Aneta Kuzmová -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Pohled učitelů na spolupráci s vietnamskými a ukrajinskými rodinami
Nina Kravčenková -
Pohled učitelů na techniky k řízení kázně ve školní třídě
Ladislav Nagy -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Pohled rodičů a učitelek na dvouleté děti v MŠ
Tereza Hlaváčková -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová