Interkulturní (stereotypy) prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů – Dominik Šlechta, BA
Dominik Šlechta, BA
Diplomová práce
Interkulturní (stereotypy) prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Intercultural elements in advertising and their impact upon consumer behaviour
Anotace:
Tato práce se zabývá interkulturními prvky a stereotypy v reklamě a zkoumá jejich vliv na spotřebitelské chování v rámci definovaných generačních kohort. Dané prvky a stereotypy jsou v práci popsány, jednotlivým generačním uskupením jsou přiřazeny jim příslušné charakteristiky a čtenář je rovněž seznámen s vybranými oblastmi reklamy. Jako ilustrativní příklad celé problematiky je vybrána jedna konkrétní …víceAbstract:
This thesis explores differences among generational cohorts and examines the impact of intercultural elements and stereotypes in advertising upon consumer behaviour of those cohorts. The thesis introduces selected intercultural elements and stereotypes. Subsequently, the reader is introduced to individual generational cohorts and their theoretical characteristics along with their consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
- Oponent: Jana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Natálie Hrčková -
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Jakub Majerník -
Interkulturní prvky v reklamě a jejich dopad na chování spotřebitelů majoritní společnosti
Veronika Novotná -
Interkulturní prvky v obchodu s nordickými státy
Jakub Sláma -
Mezipředmětové vztahy s prvky interkulturní výchovy v rané výuce cizího jazyka
Eva Skálová -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Zahraniční sociokulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Pascal Gerhardt -
Vliv reklamy na spotřební chování
Jan Zelenka
Název
Vložil
Vloženo
Práva