Vliv reklamy na spotřební chování – Bc. Jan Zelenka
Bc. Jan Zelenka
Diplomová práce
Vliv reklamy na spotřební chování
The impact of advertising on consumer's behaviour
Anotace:
Tato práce se zabývá vlivem reklamy na spotřební chování. Práce je rozdělena na dvě části. V teoreticko-metodologické části se zabývám vysvětlením pojmů marketingová komunikace, reklama, motivace, spotřebitel a spotřební chování – to vše je doplněno vlastními zkušenostmi s danou tematikou. V druhé části analyzuji míru dopadu reklamní komunikace na chování spotřebitele, jak a které typy reklamy vyvolávají …víceAbstract:
This paper analyzes the influence of advertisement on the consumers’ behaviour. It is divided into two parts. The theoretical/methodological part deals with the explanation of terms like marketing communication, advertisement, motivation, consumers and consumers’ behaviour; and all this is supplemented with the author’s own experience concerning the given topics. The second part deals with the range …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vm2ws/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Radim Azab
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Magdaléna Kramešová -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Marketing Communication Of The Selected Company
Mary Ann Shumbe Bihnwi -
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová -
Evaluation of Marketing Communication in the Selected Company
Lucie Frenclová -
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera