Bc. Begaim Saidyldaeva

Bachelor's thesis

Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies

Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat, co znamená eliminace cookies třetích stran pro podniky pohostinství a gastronomie, a dodatečným cílem je poskytnout přehled o přístupech k primárním datům z vlastních zdrojů a jejich aplikaci v digitálním marketingu a sociálních médiích. strategie v pohostinství a gastronomii. Tato bakalářská práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje přehled literatury …more
Abstract:
The aim of this bachelor dissertation is to analyze what the elimination of third-party cookies means for Hospitality and Gastronomy businesses and the additional aim is to provide an overview of approaches to the primary data from own sources and their application in digital marketing and social media strategies in Hospitality and Gastronomy businesses. This bachelor’s thesis is divided into three …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2023
  • Supervisor: Ing. Darina Svobodová
  • Reader: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.