Somya Bhatnagar

Diplomová práce

The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry

The factors influencing consumer buying behavior in Indian Civil Aviation Industry
Anotace:
V dnešním vysoce konkurenčním a náročném světě, letecké společnosti se snaží získat podíl na trhu a udržet jejich ziskovost. Snaží se přijít s novými a originálními způsoby, jak přilákat zákazníky na svou stranu a to nikdy nebylo tak složité v tomto světě moderních informačních a komunikačních technologií. V tomto článku se pokusím zhodnotit z hlediska indického cestujícího to, co je potřeba zvážit …více
Abstract:
In today's fiercely competitive and demanding world, the airlines are struggling to gain market share and sustain their profitability. They are trying to come up with new and unique ways to lure customers over to their side instead of their competitors and it has never been so complicated in this world of advanced information and communication technologies.In this paper I try to evaluate from an Indian …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Omer Emeksiz

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57903