Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti – Bc. Lada Šafránková
Bc. Lada Šafránková
Master's thesis
Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti
Analysis of product with regards to customer and company
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena do čtyř základních oddílů – úvodu, teoreticko-metodologické části, aplikační části a závěru. V úvodu práce jsou popsány její cíle a nastíněny metody, prostřednictvím kterých má být tohoto cíle dosaženo. Hlavním cílem práce je vytvořit na základě analýzy produktu nástroj, který věrně zobrazí podobu produktu na jednotlivých evropských trzích. Konkrétně se jedná o nový osobní …moreAbstract:
Diese Arbeit ist in folgende Abschnitte aufgeteilt – Einleitung, Theoretisch-metodologischer Teil, praktischer Teil und das Resumé. In der Einleitung sind Ziele und Methoden beschrieben, mit denen die Ziele erreicht werden sollen. Das Hauptziel der Arbeit ist, auf Grund der Produktanalyse ein Instrument zu formen. Dieses Instrument soll deutlich die Produktform auf den europäischen Märkten darstellen …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zmcka/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Petr Berný
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Využití Porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Finanční analýza a analýza konkurenční pozice společnosti AC Sparta Praha fotbal, a.s.
František Dekař -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Monika Fučíková -
Analýza konkurenční pozice konkrétního podniku
Renata Pouzarová -
Ekonomická analýza podniku
Tereza Svobodová