Bc. Lada Šafránková

Master's thesis

Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti

Analysis of product with regards to customer and company
Anotácia:
Diplomová práce je rozdělena do čtyř základních oddílů – úvodu, teoreticko-metodologické části, aplikační části a závěru. V úvodu práce jsou popsány její cíle a nastíněny metody, prostřednictvím kterých má být tohoto cíle dosaženo. Hlavním cílem práce je vytvořit na základě analýzy produktu nástroj, který věrně zobrazí podobu produktu na jednotlivých evropských trzích. Konkrétně se jedná o nový osobní …viac
Abstract:
Diese Arbeit ist in folgende Abschnitte aufgeteilt – Einleitung, Theoretisch-metodologischer Teil, praktischer Teil und das Resumé. In der Einleitung sind Ziele und Methoden beschrieben, mit denen die Ziele erreicht werden sollen. Das Hauptziel der Arbeit ist, auf Grund der Produktanalyse ein Instrument zu formen. Dieses Instrument soll deutlich die Produktform auf den europäischen Märkten darstellen …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedúci: Petr Berný
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance