Pavla Součková
Bakalářská práce
Výrobková politika na Internetu
Product policy on Internet
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybrané aspekty výrobkové politiky na internetu. Na statistikách z posledních let je demonstrován rychlý vývoj online nakupování. První kapitola zahrnuje specifika marketingového mixu na internetu a zavedení produktu do online prodeje. Druhá kapitola je zaměřena na specifika e-commerce a prozkoumání statistik online nákupů. Ve třetí kapitole jsou nastíněny …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse selected aspects of product policy on Internet. Using statistics from recent years is demonstrated the rapid development of online shopping. The first chapter includes the specifics of marketing mix on internet and the proces of launching new products into online sales. The second chapter focuses on the specifics of e-commerce and on examining statistics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25461
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Jiří Slaba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25461
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students
Viktor Ustyanovič -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Spokojenost dodavatele podniku v oblasti e-komerce
Patrik Popelár