Transformace vzdělávání ve ŠKODA AUTO a.s. v době pandemie – Adéla Koupá
Adéla Koupá
Bakalářská práce
Transformace vzdělávání ve ŠKODA AUTO a.s. v době pandemie
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na dopady pandemie COVID-19 na vzdělávání ve společnosti Škoda Auto a.s. Práce zahrnuje teoretické vymezení problematiky, na kterou navazuje analytická část. Ta analyzuje stav vzdělávání během pandemie a její součástí je i dotazníkové šetření. Na základě výstupů z analytické části jsou představeny návrhy na zlepšení, jak současný stav vzdělávání vylepšit.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the impact of the COVID-19 pandemic on education at Škoda Auto a.s. The thesis includes a theoretical definition of the issue, followed by an analytical part. It analyses the state of education during the pandemic and includes a questionnaire survey. Based on the outputs of the analytical part, suggestions for improvement are presented to improve the current state of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koupá, Adéla. Transformace vzdělávání ve ŠKODA AUTO a.s. v době pandemie. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Online podnikání - možnosti vydělávání peněz v dnešní online době
Daniel Prouza -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Bezpečnost dětí v online prostředí
Anna Wittbergerová -
Učení a vzdělávání ve Škoda Auto a.s.
Kateřina Suchá -
Interní vzdělávání zaměstnanců Škoda Auto
Daria Botova