Autenticita ako významný faktor rozvoja vybranej destinácie cestovného ruchu – Bc. Karolína Michtalíková
Bc. Karolína Michtalíková
Diplomová práce
Autenticita ako významný faktor rozvoja vybranej destinácie cestovného ruchu
Authenticity as a significant factor in the development of a selected tourist destination
Abstract:
The diploma thesis examines the importance of authenticity as a significant factor of developing a selected travel destination. The aim of the diploma thesis is to identify the causes of weak tourism in Veľké Rovné despite its cultural and natural heritage. The theoretical part deals with three circuit. Firstly with the basic concepts of tourism and the theme of tourism policy. The second part is focused …víceAbstract:
Diplomová práca skúma význam autenticity, ako významného faktoru rozvoja vybranej destinácie cestovného ruchu. Cieľom diplomovej práce je zistiť príčiny slabého turizmu vo Veľkom Rovnom napriek jeho kultúrnemu a prírodnému dedičstvu. Teoretická časť sa venuje trom okruhom. V prvom sa nachádzajú základné pojmy cestovného ruchu a téma politiky cestovného ruchu. Druhá časť je zameraná na autenticitu a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/da84d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2021
- Vedoucí: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHTALÍKOVÁ, Karolína. \textit{Autenticita ako významný faktor rozvoja vybranej destinácie cestovného ruchu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/61z2sk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Barbora Barešová -
Vybraný depozitní produkt – komparativní analýza
Jan Perlík -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Analysys of product of Russian restaurants in Prague
Elena Motsenko -
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
Kateřina KASKOUNOVÁ -
Utilising IoT data for new generation product development
Adéla Šupolík -
Využití nehmotného kulturního dědictví UNESCO pro cestovní ruch
Katrina Kováčová -
Vnímání památek UNESCO účastníky cestovního ruchu a motivace k jejich návštěvě
Barbora Jelínková