Design podcastu Zlin Design Week – Kateřina Večerková
Kateřina Večerková
Bakalářská práce
Design podcastu Zlin Design Week
Design of a Zlin Design Week Podcast
Anotace:
Bakalářská práce na téma Design podcastu Zlin Design Week mapuje proces vytváření konceptu podcastu festivalu Zlin Design Week. V návaznosti na festival zasazuje podcasty do kontextu arts marketingu, budování značek, budování komunit, obsahového marketingu a přístupu design thinking. Součástí teoretické části je metodika práce, která stanovuje cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje značku …víceAbstract:
The Bachelor thesis called Design of a Zlin Design Week podcast covers the process of creating a concept for Zlin Design Week podcast. Following the theme of a design festival, it sets podcasts in the context of arts marketing, brand building, online communities, content marketing, and a design thinking approach. The methodology of a bachelor thesis is part of the theoretical part. It lays down objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Večerková, Kateřina. Design podcastu Zlin Design Week. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová -
Obsahový marketing a jeho vliv na konverze
Aneta Doleželová -
Užití metody Design Thinking při redesignu webové stránky
Petra Hašková