Geoinformatika pro řízení vztahů se zákazníky na příkladu Moneta Money Bank – Martin Konečný
Martin Konečný
Bachelor's thesis
Geoinformatika pro řízení vztahů se zákazníky na příkladu Moneta Money Bank
Geoinformatics for Customer Relationship Management on the Example of Moneta Money Bank
Anotácia:
Práce se zabývá hledáním možných spojitostí mezi geoinformatikou a řízení vztahů se zákazníky na příkladu MONETA Money Bank. Věnuje se základním prvkům řízení vztahu se zákazníky, včetně jejich nástrojů pro komunikaci ve vazbě na geoinformatiku. Dále se práce zaměřuje na zhodnocení pobočkové sítě MONETA Money Bank ve vztahu potenciální a reálným klientům banky a navrhuje její optimalizaci. V neposlední …viacAbstract:
The thesis deals with the search for possible links between geoinformatics and customer relationship management for example MONETA Money Bank. It deals with the basic elements of customer relationship management, including their tools for communication in relation to geoinformatics. Furthermore, the thesis focuses on the evaluation of the MONETA Money Bank branch network in relation to the potential …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: Igor Ivan
- Oponent: Jan Prášek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONEČNÝ, Martin. \textit{Geoinformatika pro řízení vztahů se zákazníky na příkladu Moneta Money Bank}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/625nm3/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / odbor:
Geodézie a kartografie / Geoinformatika
Práce na příbuzné téma
-
Urbanization in the Republic of Kazakhstan: the growth of the cities and its relationship with the changes in the economy
Tolkyn Aubakirova -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský