Vnímání reklamního sdělení dětmi předškolního věku – Marie Němečková
Marie Němečková
Bakalářská práce
Vnímání reklamního sdělení dětmi předškolního věku
Perception of advertising message by preschool children
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání reklamního sdělení dětmi předškolního věku, tedy dětmi od 3 do 7 let. Cílem práce je zanalyzovat vliv reklamy na tuto věkovou skupinu dětí a určení komunikačních médií, se kterými uvedená věková skupina přichází nejvíce do styku a je jimi nejvíce ovlivňována. Práce nejprve seznamuje se základními klíčovými pojmy, které jsou vztaženy k dané problematice …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of perception of advertising messages by preschool children, ie children from 3 to 7 years. The aim of work is focused on analyzing the influence of advertising on this age group of children and to determine the communication media with which this age group comes into contact the most and is most influenced by them. The thesis at first acquainted with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81401
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Klára Šimůnková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81401
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Odin in Norse Mythology on the Character of Gandalf in J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings
Vojtěch Sternberg -
Policy of the IMF and WB in Angola. Implementation of the Strategic Poverty Reduction Plan and the Influence of Foreign Powers on the Developement of the Country after the end of Civil War in 2002
Jan Cihlář -
Unravelling the Influence of the European Semester and Country-Specific Recommendations in Confronting the Impact of Population Ageing
Floor Goris -
The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
Olena Levchytska -
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina -
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Jindřich Jiráček -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ