Marie Němečková

Bakalářská práce

Vnímání reklamního sdělení dětmi předškolního věku

Perception of advertising message by preschool children
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání reklamního sdělení dětmi předškolního věku, tedy dětmi od 3 do 7 let. Cílem práce je zanalyzovat vliv reklamy na tuto věkovou skupinu dětí a určení komunikačních médií, se kterými uvedená věková skupina přichází nejvíce do styku a je jimi nejvíce ovlivňována. Práce nejprve seznamuje se základními klíčovými pojmy, které jsou vztaženy k dané problematice …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of perception of advertising messages by preschool children, ie children from 3 to 7 years. The aim of work is focused on analyzing the influence of advertising on this age group of children and to determine the communication media with which this age group comes into contact the most and is most influenced by them. The thesis at first acquainted with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Klára Šimůnková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81401